Saturday, July 14, 2012

SANTAI MINDA : ANAK KEMBAR

Kejadian ini berlaku di sebuah hospital bersalin. 


Terdapat 4 orang suami yang sedang menunggu isteri masing-masing bersalin. 


Seketika kemudian, keluar seorang jururawat dan menghampiri lelaki yang pertama. 


Jururawat: Tahniah, anda memdapat anak kembar dua.

Suami 1: Wow... Sedang eloklah tu. Saya bekerja di Menara Berkembar, KLCC. 


Dua ketika kemudian, jururawat tersebut keluar dan menghampiri lelaki yang kedua. 


Jururawat: Tahniah, encik mendapat kembar tiga. 


Suami 2: Menakjubkan kerana saya memang bekerja di TV3. 


Tiga ketika kemudian, jururawat tersebut keluar lagi dan menghampiri lelaki yang ketiga. 


Jururawat: Tahniah, encik mendapat kembar empat. 


Suami 3: Apa? Empat? Oooo.. agaknya sebab sya bekerja di 4 season hotel kot.... 


Kelihatan lelaki yang keempat begitu gelisah. Lalu datang jururawat tersebut. 


Jururawat: Encik.. kenapa begitu gelisah? 


Isteri encik pasti selamat kerana hospital ini merupakan yang terbaik di KL. 


Suami 4:Saya tidak dapat bayangkan bagaimana siksanya isteri saya? 


Jururawat: Kenapa? 


Suami 4: Saya bekerja di Produksi 2020.... 

No comments:

Post a Comment